Arkadaşlar merhaba 12 +2 günlük hamileyim bugün ikili test için gittim Drvlet hastanesine dr tabiki her zamanki gibi 1.2 dakıka baktı cinsiyeti söylemedi ztn pek belli olmaz ama yinede insan merak ediyor anlayan varsa ultrsn resmini ekliyim bakar mısınız
resimag.com/p1/1a6465550d4.jpeg