Roda_21 32+5 haftalık hamileyim bu haftadan itibaren kaç haftada bir doktor kontrolüne gitmemi önerirsiniz..?Bide iki gündür vajinamda batma hissi var ve bebeğim sürekli hareket halinde neyden kaynaklı olabilir?
iremss Roda_21 genelde 2 haftada bir ama sizin gebelik süreciniz ve doktora göre bu süre değişir mi bilemiyorum, 30. Haftadaym bn mesela bir sonraki kontrolüm 32 de 32den sonra 2 haftada bir çağıracağını belirtmişti doktorum
Muneweralp Roda_21 benim 31+2 bana doktorum 2 haftada bir gelmem gerektiğini söyledi şeninde sanırım öyle
Sweetblonde88 Roda_21 batma hissi enfeksiyondan olabilir onu gösterip tahlil yaptırabilirsiniz. 32 den sonra 35 de gittim ben o zaman cagırdı doktorum. İlk nts ye de 35 de girdim şimdi 37de gidicem ve artık her hafta.
Muneweralp Roda_21 ama kontrol altına almazsa ultrasona sık girmezse bazen kordon falan dolaşabiliyor ki benim ilk bebeğimde öyle oldu son anda sezeryana alındım o yüzden zararlı olsada bazen gerekli