fatma1993 Merhaba hanimlar 21 haftalik gebeyim. Bugun farkettim karnim tas gibi sertti biraz elimi etrafinda oksadim ovaladim.yumusadi nedir bu acaba
Ozgesn fatma1993 bende 19+0 alt tarafta bazen sağ da şişlik oluyor okşuyorum yok oluyor bebeğimiz 🥰🥰 1 saat sonra diğer tarafta sonra yine altta gezinip duruyor minnoşum❤️
aslimutlu1 fatma1993 neresi hosuna giderse artık oraya toplanıyor . Ama agrılı sekildeyae o kasılmadır . İhmal etme
fatma1993 aslimutlu1 yok sabah kalktik esimle elimi karnima attim bi baktim sertlik soyle hafif ovalayinca yumusadi