Arkadaşlar Doğum kısmetse Mart ayında 3-6 aylık ürünleri alırken ben anlayamıyorum uzun kollu ürünler mi olmalı yoksa yazlık şeyleri o zamanlarda giyebilecek mi kafam çok karışıyor birşey alırken ayları hesaplamaktan hava durumu tahmini yapmaktan beynim yandı 😟 Siz 3-6 ay kıyafet alırken nasıl alıyorsunuz ??