Aso1212 Kızlar yedi haftalık gebelikte bebek hareketi hissedilir mi karnımın altı Kasığımın tam ortasında Pıt pıt dıe bsyler oluyo bazen çok tuhaf baska ne olabılır ? 😃
minicikbirmucize Çok çok çok minik daha annesi hissetmen imkansız ben 15+2 yim hala hissedemedim doktorum 20 22 haftalarda hissedersin dedi 👼🏻
DuyguDemir3 Cumartesi doktor kontrolüm var 14 Aralık’ta gittiğimde Kese görünmemişti Sizlerin kese Göründü mü ? Kaç haftalıkkken göründü ? Bu arada son regli tarihim 9 Kasım
Meryem15Denizzz Aso1212 Bende 11 haftalık hamileyim bana da oluyor karnımın bi tarafında ama büyük ihtimalle bağırsak gaz dan dolayı yokla şuan mümkün değil hissetmek
setenay-92 Aso1212 hissetmek imkansız ben 19dayım hala daha tık yok . Ama o dediğiniz şey bence kan pompalanması. Rahme çok hızlı şekilde pompalanıyor ılk haftalar bende pıt pıtları sırt ustu yattığımda karnımı açıp görüyordum atmaları :)
Hayraz Aso1212 benim 10 + 1 hala tık yok seğirme olabilir damarlar atar bazen rahim gerilir genişler olabilirmiş bebek değil 🤗