19+2 Haftalık hamileyim özele gidiyorum ancak hastanede detaylı ultrason yok doktorum bizi perinatologa başka bir kliniğe göndericek 350 tl fiyat verdiler doktorum da 100 tl ücreti sizce gerek varmı? Yapanlar mutlaka yaptırılması gerekiyormu? Birde benim tansiyonum 7/4 çıkıyor düşüyor böyle ara ara nedendir acaba baş dönmem oluyor bulantı hissi oluyor halsizlik baş ağrısı. Birde bel ve kasık ağrıları artmaya başladı sizler ne durumdasınız? Bana 1-5 mayis arası doğum dedi herşey normal ilerlerse normal düşünüyor doktorum ama bu defa da ben normal istemiyorum korkuyorum belki de nisan ay i içinde olur🤷🏻♀️ çok zor geçiyor günler hoc geçmiyor sanki yıl olmuş bana 😥🤔