Pilatescadisi aaa tamam canım çok teşekkür ederim söylediğin için.. 12.40 gibi yaptım bu testi akşam 9 10 gibi değerlendirme olsa süresi geçmiş olur mu ki? İnanılmaz utanç verici sorduğum şey farkındayım ama bu konuda hiç bilgim yok ne olur kusura bakma