Muneweralp bilaloguzunannesi ben son 2 haftadoır hergün bir bardak içiyorum. Bitki çayı içemiyorum kahve içemiyorum ne içeyim diye sütle salep sıcak sıcak iyi geliyor doktorum bana bir zararı olmadığını söyledi
Kubra_s bilaloguzunannesi bende bir iki defa içtim hava soguk kahve vs yasak içimi o ısıtır dedim hemde sütle olunca hiç takmadım 😂
bilaloguzunannesi gfazlioglu çay sevmiyorum kahveyi de ara bir içiyorum salep de sürekli telefonda görüyorum içmeden sormak istedim
SedaveSusam Eylul_ benimde hiç aklıma gelmiyor ya böyle içsem yesem bişey olur mu diye 😂 bizmi anormalizki🤔
Eylul_ Muneweralp Bende ayni çay icemiyorm hiç ihlamur kusburnu desen iç ic bi hal.oldum onlari. Salep iciyorm arada😊