Pnrbtr Bende kitlerle takip yapıyodum ama hiç yumurtlama görmüyodum. Polikistikover var bende dr a gittim yumurtlama olmadıgını anladık. Yumurtanın büyümesi için 5gün ilaç kullandım kontrole gittim hiç büyümeyen yumurtam yeterli olmasada büyümüştü. Kendiliğinden yeterince büyüyüp çatlayıp döllenede bilir dedi gebelik olusmazsa tekrar ilaç ama daha etkili bir dozla. Bence sende iyi bi dr a görünmelisin