tuubbbaa Selay 36 haftalığım hayırlısıyla can hastahanesinde dogum yapcam . Sezeryen yada normal daha belli değil .
tuubbbaa Selay normal sezeryen 3.500tl Epidural +500tl Zam geldiğinde 1 ay içinde dogum olursa eskı fiyattan değerlendiriliyo .
Selay tuubbbaa benim zamlı fiyattan olucak o zaman 21 Şubat nasipse. Teşekkür ederim bu arada sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤗
tuubbbaa Selay bilemezzsin canım benim daha zam falan yok ortada inşallah senide kapsamaz 🙏🙏 teşekkür ederim canm .cümlemiz hayırlısıylaa alalım evlatlarımızı kucaklarımıza 😇😇