Sevgiic Ayparee bilmiyorumki canım en son 11 haftalikken gittim doktora ayda 1 cagiriyo haftaya gidicem
SedaSevval10 16 haftalığız 1 kilo aldım bilemedim iyi mi kötü mü ama zaten 3. gebeliğim zayıfta değildim yani çok zayıflar daha çok alıyor zaten inş 10 kilo ile tamamlarız 9 ayı
Ayparee SedaSevval10 Ben de 15+2deyim 500 gram aldım. Dediğin gibi zayıf da değildim kilolu da. İnşAllah çok almayız 😅
FerhanSerkanEilmez Ayparee 14+0 hafta kilo almadım cinsiyet belli değil 😊 Bebiş Kız hissediyorum bakalım 💜