Kilo işine bende takıntılıyım ama sadece çenede 😂 çünkü ne abur cuburdan vaz geçiyorum ne akşam meyvelerinden 🤭 175 boyum 65 kg ile başladım, yani görüntü olarak aşırı zayıf değildim 36-38 beden giyiyordum, 22. Haftadayım 73 olmuşum bugün tartıldım 😬 hoşuma gidiyor mu hayır, ama Hiç bir çaba harcayasım yok böyle sadece sızlanasım var😂