tubaemrah45 Kızlar almayın krem felen lierac kremı aldım iyi de para verdım düzenlide kullandım gene çatladı gene çatladı 😀 boşuna para vermeyin. Sadece bu kremle de kalmadım başka yağlarda kullandım ama bünye yapıyor bence çatlağı.
Elif1685 tubaemrah45 kaçıncı ayda başladı çatlak benimde kalçamda ve bacaklarımda çatlak oldu lierac almıştım hiç düzenli kullanmadım sanırım vücut yapısı ne yapsan oluyor ama kremde yoğun çatlağı önlüyor nemlendirmek diye düşünüyorum
Deletedmom00260 tubaemrah45 Boşuna para vermeyin demek biraz saçma olmuş. Ben de aldım kullandım bende de çok işe yaramadı ama çok kişiye de iyi geldiğini biliyorum. Çatlama olayı genetik ama yine de kullanmak lazım bence.
gfazlioglu Ben 14 haftadan beri kullanıyorum lierac aktara 6 farklı yağ karışımı da yaptırdım bakalım ne olacak 🤭 19 dayım daha