Selam canlar ..bi sorum olcaq 19 haftalik hamileyim ve bi kizim olcaq inşAllah..ama cok tedirginim ilk kipirdayişlarni his etdikden beri cicum hep aşaida yani bu vajinamin tam uzerinde hec yukari cikmiyor hep orda deberiyor..neden ya boyle olan varmi yoksa sorun bendemi..boyle olani varmi hec lutfen soylermisiniz