Önceki postlarıma dayanarak yazmıştım bu postumu. Kan pıhtılaşması var iğne kullanman gerek , tsh yüksek bu değerler kimyasal gebeliğe neden olmuş olabilir dediler. Dediler dediler dün öğrendimki kullandığım ilaç fazla gelmiş tsh çok düşmüş , kan pıhtılaşması için iğne kullanacak durumda değilmişim ama önlem için kullnabilirmişiz. Ay bilmiyorum işte nasıl olacak nasıl gidecek herşey