Uzrafb Arkadaşlar 25 haftalık hamileyim şeker yüklemesi yaptırdım 100 gr açlık 78 1.saat sonra ki 83 2.saat sonra ki 84 çıkmış doktorum hiç bir sıkıntı olmadığını söyledi sizce nasıl bilenler yazabilir mi ?