Biberon emzik konusunda karar veremiyorum daha doğrusu bunlar hakkında hiçbir bilgim yok kaç ml’lik almalıyım hangi marka almalıyım yaklaşık 2-3 boyunu aynı marka alıp köşede dursa mı diyorum yada bi boy alıp bebişime göre mi hareket etsem diyorum 😅😅birde şu orta halli akan uçlar delik mevzusu var 😂😂😂helppp meee annelerrrr 🤣🤣