Sulee1 İyi geceler arkadaşlar. 27+4 haftamdayım ayaklarım acayip yanıyor ve ağrıyor birde 2 gündür parmaklarım ayaklarımn üzeri çok şişti çok aşırı tuzda kullanmıyorum ama sizlerde de oluyor mu 😥
YesimDemircan Sulee1 evet canım bendede var. Bol bol su iç ayaklarını yukarıda tutmaya çalış, sarkıtma.
cimennbayann Sulee1 bende de var canım aşağıda olunca ayaklar ondan oluyor bende veya fazla yürüyünce
Sulee1 YesimDemircan akşamdan akşama yukarıda tutabiliyorm günlük iiş yapmaktan vakit olmuyor şişlikte bunda oluyor sanırm canm teşekkür ederm