mrvozblr Bakın benim sat tarihim 5 eylül ilk kontrolümde 8+3 olması gerekirken cihaz 6+2 gözüküyordu. Doktor geç olmuş olabilir dedi. Ama kötü yorumlar da yapmadı. Bazı doktorlar gerçekten tuhaf. Yani küçük görünmesi sonlacağı anlamına gelmiyo ki ilerleyen zamanlarda o açık kapanıyor. Üstelik ilk gittiğim doktor beta değerimin iki günde iki katına çıkmadığını görünce de saçma sapan yorumlar yapmıştı canım sıkılmıştı bende 3 hafta kadar bekledim yeniden bi doktora gittim ve hiç sorun yoktu herşey normaldi ve hamileydim. O yüzden çok takılmayın hayırlısını dileyin hep ,tutunacaksa erken ya da geç farketmiyor.