Hiloog ayyy ne heyecanlı ilk gebelik mi 🥰🥰 bende 19. Haftadayım daha cok var yolu yarıladım gibi ama zaman geçmek bilmiyor siz ne güzel son günler belki de son saatler yavrunuzla aynı bedende ❤️❤️❤️ Sağ Salim kucağınıza alın insallah agrılarınız başladıysa en fazla 2 gün bekler diye düşünüyorum 🥰🥰