Çok teşekkur ederım bende 0-3 ay aldım kısa kol , yenıdoğan alarak da uzun kol aldım kısada aldım kendımce dedım acaba cokmu uzun kol aldım sonra cocuk pişmesın dıye dusundum de danısmak ıstedım oldugum yer bandırma assırı sıcak evımız de cok gunes alan bı ev yanıyoz 😁