MineKasp 20.haftanin içerisindeyiz bebeğimi dinleyip onu hissetmeye uğraşıyorum kaç haftadır bu aralar aynı yumruğu gibi tekmesi gibi bisiiy elime dokunuyor gibi o bebeğm miiiii😍😍😍 ama çok kısa sürüyor sürekli hissedemedim henüz
tugcebyl MineKasp ben de 19 haftalığım ara ara iki üç kez arka arkaya vurup gidiyor artık hareketler sertleşmeye başladı ☺️
tugcebyl Merveee_34 ayaktayken belki zor hissedebilirsiniz ben de genelde otururken hissediyorum çok uzun süreli hareket olmuyo bi an bi şey vurup kaçıyo gibi mutlaka ayırt edersiniz zaten bağırsak hareketi gibi değil :))
Merveee_34 tugcebyl evet bazen sanki bisey vurup kaçıyor gibi oluyor ama 2.sini bekledigimde olmuyor zaten suan 6 saat uyanik oluyorlarmis galiba o yüzden😊
tugcebyl Merveee_34 olabilir her gün de aynı olmaz zaten muhtemelen, mesela dün nerdeyse hiç hissedemedim ama bugün maşallah kıpır kıpır ☺️