Fidan3594 ben bununla ilgili bir post açtım ve başka yorum yapan kişiler de oldu. 34. Haftaya kadar Mete beye gidiyordum son haftalarımda doktor değiştirmek zorunda kaldım. Baştan her şey çok güzeldi çok ilgili, bilgili, ılımlı hiç şüphe duymadım. Son haftalarda korkutarak bana kötü zamanlar yaşattı.. o posta etiketleyeyim sizi bakın yazılanları okuyun siz karar verin..