10 gün önce 2 saatlik yolculuk yaptık ve farkedemedigimiz bi kasisin üzerinden sert bir şekilde geçtik. Ertesi gün bebeğim hiç hareket etmedi çok korktuk. Gece eşimle gözümüze uyku girmedi madanlar falan yaptı ama hiç oralı olmadı minnosum. Sonra bi dışarı çıkalım temiz hava alalım dedik. Çikolata yedim , ayran içtim. Daha içerken başkası kıpraşmaya. Olabiliyor bazen böyle, belkide uyuyorlar ama biz birşeylerle bağdaştırıyoruz. Ayran i bi deneyin sizde