Zeyk Syma95 Sinbo markayı genel olarak sevmiyorum bir süre kullanışlı gibi geliyor sonra çok çabuk bozuluyor bu yüzden genelde ucuz bir marka. Artık almıyorum. Paramı çöpe atarım daha iyi
Syma95 Zeyk ben kullanmadim bilmiyorum ama cok pahali biseyde almak istemedim is gorsun yeter diye tabi kalite de onemli
Zeyk Syma95 ay valla canım ben ne aldıysan elimde kaldı Sinbo ucuz gibi gözüküyor ama inan bir kaç sonra elinde patliyo. Hemen bozulan bir marka Parana yazık biraz daha araştır başka birşey al derim ebebekde şuan çok iyi indirim var oraya bak tavsiyem.