Hirakrp Günaydın arkadaşlar planlı sezeryan bile olsa doğuma gittiğin zaman bebeğe son kez bakılıyor mu ultrasonda nasıl oluyor aç gittiğimizi biliyorum sadece
Zeynoo21 Hirakrp bakılıyor elbette benım suyum patlamıştı hemen asagıdan baktılar kaç cm açılmam. Var dıye Sonra ultrasonda baktılar
2zannesi Planlı ise bakılmaz, yatış yapılıyor. El üzerinden damar yolu açılıyor. Kan alınıyor değerlere bakıyorlar sanırım sonra önlük giyip ameliyathane yolu, heyecandan zaman kavramı olmaz zaten