Brfncmr Merhaba, karaciğer değerlerim çok yüksek çıkıyor, vitamin ilaçlarını bıraktım. Düşüş gösterdi ancak şimdi tekrar yükselmeye başladı. Aynı durumu yaşayan var mı?
ayshen1003 Brfncmr yediklerinize dikkat edin ağır şeyler yemeyin bol çiğ sebze tüketin tabi bir de doktora sorun 😂😂
Zulubik Brfncmr safra asitlerine baktirmalisin. Kolestaz olabilir. Ciddi bir hastalık. Kaşıntı var mı?
Mucizebebegim3 Brfncmr Canim kizartma turleri yagli seyler yagli abur cuburlar cok yapiyormus oyle duymustm bunlara dikkat et
Brfncmr ayshen1003 şekerde çıkmıştı bende, yediklerime çok dikkat ediyorum. Sebze ağırlıklı besleniyorum. Ama neden hala yüksek anlamış değilim.
Brfncmr Zulubik doktor kontrolünde tahlil yapıyorum sürekli. Bütün değerler normal sadece alt ve ast yüksek. Kolestazı yok çok şükür. Kaşıntı da hiç yok. Zaten vitaminleri bırakınca değerler çok ciddi anlamda düştü ama şimdi tekrar yükseliyor. Doktora gönderdim yanıt bekliyorum.