Bayanlar merhaba bende kullanmayı düşünüyorum ama bi gün arayla ilişki olsun dendiğini duymuştum silik çıkmaya başladıktan sonra silik veya iki çizgi çıktıkça her gün mü yapılması gerekiyor yoksa bi gün. Ara vermek gerekiyor mu . Bende 1 ay önce dusuk yaptım adetim 2 gün geçikti erken gebelik testi negatif çıktı kan verdim bugün çok yoğun kasık ağrım var ve bel sonuç daha çıkmadı gözüm kuşağım enabızda ama umudum yok pek idrar testinden sonra geçen ay adete 5 gün kala silik çıkmıştı çünkü dusuk yaptım 6. Haftada.. dualarınızı bekliyorum ☺️☺️