Merhaba dün başlık açmıştım Progestan kullanıyorum diye sat göre 7 haftalık hamileyim ama 6 haftalık görünüyorum :) dün bebeğimin kalbi atmaya başlamış canlanmış :) 1 haftadır yoğun olmayan kanamam var 1 hafta boyunca toplasanız 3 ped dolmamıştır.. dün ve bu sabah peçeteye sildiğimde çok çok afedersiniz parça gördüm ama çok büyük değil böyle 1 cm bile yok pedime düşmüyor sadece peçeteye sildiğimde geliyor doktorum düşük tehliken var dedi bide ultrasonda kesenin etrafında bi beyazlık var dedi de ben anlamadım o dilden 😀 bakalım atlatabilecek mi dedi parça olması korkuttu beni açıkçası sizce nedir ne değildir ilk hamileliğimde kanamayı bırakın yerleşme kanaması bile yaşamadım bilemiyorum 🤦🏼♀️