Annemmm2 aynı ben uyumak kabus oldu.yatakta dönmek için eşim yardım ediyor, gün içerisinde birşey yok ama yatınca başlıyor,doktorumda bazılarında daha şiddetli ağrıyabilir dayan dedi açıkcası hiçbir çözümü yokmuş 😓 bebeğim dönmediği için sezaryen günü aldım sabır diyip o günü bekliyorum 🙏🏻