Ogut1996 Kizlar 2 gundur bebegimi cok hissetmiyorum korkuyorum dun doktordan geldim kontrolden bebek iyi dedi doktor tekmeleriyle mutlu oluyordum simdi korkuyorum normal mi ???😔😔
FeriDEniz Ogut1996 bu haftalarda hareketleri azalıyor herhalde. Bizimki de aynı. Bir günleri diğerini tutmuyor. Tatlı, vişne suyu veya meyve yiyip Uzan’ın. Ufak ufak dokunun parmaklarınızla karnınıza. Tepki verir inşallah. 😊
Nur Ogut1996 Canım bebekler bu haftalarda uyku düzeni olusturuyor kendine telaş yapma strese sokma kendini (: doktoruna güven
Ogut1996 Bsnrck 2 gun once tetenoz asisi oldum ondan sonra hareketleri kesildi bir kac hamile bayanda boyle yasamis normal mi bu ?
Bsnrck Ogut1996 ben aşı olmadim canim ama olanlar bunu yaşıyormuş yani normal korkulacak bisey yok 😊 içiniz rahat olsun💙 bikac gune duzelir esksii gibi pıtır pıtır hareket eder
Ogut1996 Cisemk 3 gun oldu tetenoz aşisi oldum ondan sonra hareketleri kesildi bisey mi oldu diye endiseleniyorum 🙁