Anrebasum Nederlander Merhaba bende de enfeksiyon var ve buna bagli bobrekte buyume. Acaba her gun mu kullanmak gerek nasil kaynatmaliyiz bir de nerden bulabilirim. Cevaplarsan sevinirim. 19 Haftadayim😊
Nederlander Anrebasum hergün bi bardak içmen yeterli diye biliyorum.kızılcığı tencereye koy üzerini geçicek kadar su ekle, kaynasın yumususasın süz ve iç.