belismomy Kızlar 35+3 teyim karnımın üst tarafında ara ara kramp gibi sanki nefes alamıyorum gibi sıkan bir ağrı giriyor sonra geçiyor nedir bu resmen ağladım ilk ağrısında
Byza belismomy bu haftalarda kramplar normal diye biliyorum sertleşme falan olursa dikkat etmek lazım
belismomy Byza çok düzensiz ama sanki midem karnımın yanları birden bastırıyor bırakıyor nstye gitsem mi yarın yine cuma gitmiştim