Hatice_mustafa bu devirde bu yorumunuz cok şaşırtıcı ve üzücü :( bu bir psikolojik rahatsızlık, hastalık gerçek patalojik bir durum yani. Sımarıklık, şükürsüzlük vb değil.. Hormonlarınız alt üst oluyor, beyniniz size oyunlar oynuyor kaba tabirle anlatmak gerekirse. İlaçlık durumda gördülerse sizi motivasyonla düzeltemiyorsunuz maalesef, beyninizi ve Hormonlarınızı yoluna koymak i İcin destekleri mutlaka almanız gerekiyor.bahsedilen lohusa depresyonu evin kalabalıklığı, gelen misafir ya da bebekli yaşam şartları ile alakalı bir durum değil, lütfen ciddiye alıp araştırın kimin başıma gelebileceği belli olmuyor. ALLAH tüm anneleri korusun, basına gelmişlere şifasını versin, şifa bulacağı çözümlerle karşılaştırsın🙏