Cereninbebisi Tetenoz asısı oldum 18 Aralıkta ama yala gecmedı sıstı balon gıbı oldu kolumu hareket ettırırke canım agzıma gelıyo suan saat 4.44 ve ben agrıdan uyandım buz fılan koyuyorum ama banamısın demıyo
bsra18- Cereninbebisi şişmesi normal canım 1 hafta 10 gün sürer ama dikkat et sadece şişlik mi var yoksa iltihap mı ?
Tubina Cereninbebisi bende şişlik olmadı ama tam 3 hafta sürdü kolumu kaldramadım. 2. Doz o kdr sürmedi 1 hafta da geçti
Cilek_kentli Cereninbebisi Canım benim de oldu her iki aşı sonrası. Şişti. Üzerine yatamadım. Kolumu kaldıramıyordum doğru düzgün. Ilkinde enfeksiyon hastalıklarına çıktım. Enfeksiyon olmuş dedi doktor nasıl olduysa.Sulu bi karışım verdi onunla hergün kolumun üzerine gazlı bezi koyup masaj yaptım ve geçti şükür. Şişlik olan yeri masaj yaparak dağıtmaya çalışın.
Smnl Cereninbebisi alerji yapmış olabilir sizde doktora göstermenizi tavsiye ederim. En azından sağlık ocağına gidin. Ben de 2 dozu da oldum hiç bir sorun çıkmadı
Nur-11 Benimde aynı oldu geceleri acısına uyanıyordum 1 hafta sürdü öyle sonra azalarak kayboldu ebe şişerse buz koy iyi gelir dedi bi denemedim ben ama ikinciyi vurulduğumda sadece 1 gün agrıdı o kadar🙂
Tutku92 Bir bana olmadı her halde o şişlik, ağrı. Çok garip. Her kes şikayet ediyor da, bende tık yok. Seve seve ikinci aşımı da olacam yani. O derece.
ilkhamile Aşıyı yapmasak olur mu acaba. Normalde çok korkarımda. Birde doktorum bana hiç aşı ile ilgili birşeyde demedi. 10. Haftama giricem ne zaman yapılıyorki bu aşılar ve nerde yapılıyor
songul2020doruk ilkhamile asi olmak sağlık acısından iyi birsey 21 ve 24 haftalarda 2 kez oluyor korkmayın bukadar herse y sağlık herse y bebeklerimiz için bağlı bulunduğunuz sağlık ocağı yani aile sağlığı merkezinde size bilgi veriyorlar zaten ama siz önceden sorun yine de
Fasulyeninannesiii Cereninbebisi canm bana hemsire dediki dondurucuya kolonya koy soguk soguk sisen yere dok agrisini alir dedi oyle yapmıştm
juliet Cereninbebisi bende geçen pazartesi vuruldum şişmedi ama ağrıdı biraz çok ağrı yaparmış zaten vuran hemşire öyle demişti 2. Dozu daha çok ağrırmış öyle diyolar
bsra18- Cereninbebisi iltihap olunca aşının üstü yeşilimsi bi renk olur acısı aşı ağrısı gibi değil daha can yakıcı olur
Busraaaa23 Bişey sormak istiyorum ben bu senenin başında olmuştum tetanoz hamilelikte illaki yapılması gerekiyormu tekrardan 😲
purplemallow28 Cereninbebisi Bana aşımı yapan hemşire şişerse bi beze bol kolonya dök üzerine bastır demişti belki sizde işe yarar