Aynı sorun bir haftadır bende de var sol kasığım hem ağrıyor hemde açıyor oturup kalkmak bir zulüm resmen sadece uzaninca rahatlıyorum bugün sağlık ocağındaki hemşire iç karnın dar o yüzden bebek ağır geliyo ondan olur dedi ama pek inanamadim bilmiyorum 🤦🤦