Gzd_ Melis245_ benim de ilk gebeliğim tecrübesisin ama daha da çok şişip büyüdüğünü söylüyor tabi bence kişiden kişiye değişir değişir
Deletedmom138 Melis245_ küçülüyor ama eskisi gibi dik olmuyor. sönüyorlar çünkü . çok sarkarsa ben ameliyat olacağım göğüslerim çok büyük çünkü kesin sarkar
isranuroz Melis245_ hamile olmadan önce 85 takıyordum hamileliğimde 90 Doğumdan sonra emzirme döneminde 95 taktım sütten kestim bi süre sonra 85 takmaya başladım
Gzd_ Melis245_ benim zaten vardı ekstra büyüdü doğuruncada süt zaten şişiriyo inşallah tabi olursa ama çevrem de gördüğümde de doğurunca fazladan şişiyor emziren annelerde
Deletedmom138 Melis245_ çatlaklar kolay kolay gitmez. kahverengi yeri çok koyulaştıysa eğer koyu renk kalırmış. beyazlatıcı krem kullan
Dilan3eymenn Melis245_ aksine büyüyor yani süt doldumu sisiyo sütten kestin vakit süsülcekler ilk oğlum dan biliyorum emmesine yakın 2 göğsüm balon gibiydi o emince bende rahatlıyordum 2 sene emsirdim sonra eskisi gibi küçüldüler maşallah kötü olmadı hala dik ti🙊🙈şimdi ikinciye gebeyim şismeye başladılar dokunamıyorum Bile bez sutyen takıyorum valla
Binim Goguslerinizin arasi terliyo mu afedersiniz banyo yapiyorum lifleniyorum guzelce bi saat gecemeden goguslerimin arasinin koktugunu hissediyorum eskiden ne guzel 80 di simdi 95 100 terleme icin bisey yapiyomusunuz
FSCMK Melis245_ malesef 😐keşke öyle birşey olsa ama Doğumdan sonra dahada salıyor kendini emzirme sudyeni atleti felan hiç işe yaramıyor
Ruqeyyam_2018 Melis245_ doğumdan sora hemen hemen küçülmüyorlar. Emzirirsen öyle kalır süt gelir birazda büyüyür canım. Emzirme bitdikden sonra küçülürler amma eskisi gibi dik durmuyorlar sallanmış şekilde duruyorlar. A birdə herkesde öyle değildir