sonsuzmasalim 11 aylık oğlum var ve dün test positif çıktı. Almanyada yaşadığımdan dolayı bu hafta burda doktorlar kapalı anca haftaya gidebileceğim🥰 tahminen hesapladığıma göre doğum tarihi 29 ağustos olacak. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🤰🏽
Deletedmom133 sonsuzmasalim hayırlı olsun seni hatırladım happy kids deki sonsuz masalım moderator olanda senmisin peki
Seymanur0707 sonsuzmasalim hoşgeldiniz hayırlı olsun🌸 neye göre moderatör olunuyor merak ediyorum.Birde ücret alıyor musunuz?
Nagihan1 sonsuzmasalim benimde 10 ay 13 günlük oğlum var ve 6+3 haftalık hamileyim doğum tarihi 15 ağustos gözüküyor😍
sonsuzmasalim Deletedmom133 artık her iki tarafda göreceksin😅 tabi happy kids’de daha yoğun bi şekilde🤗
sonsuzmasalim Seymanur0707 hoşbuldum teşekkür ederim 💜 genel de ihtiyaç halinde başvurular açılıyor link koyup başvuru yapılıyor. Kriterlere uyan adayları seçip moderatör yapmış oluyorlar🙂
sonsuzmasalim Deletedmom133 pek denk gelmedin bana veya gözüme çarpmadın. Happy Mom’ı daha mı sık kullanıyorsun?😇 belki arkadaşlık oluşturmuş oluruz bu durumda🥳
Deletedmom133 sonsuzmasalim ikiside aynı seviyede sayılır gördün beni geçen post için sizi etiketlemiştim şimdide 6 ay fotomuz postu açtım 🥰