mervetopal Benim gibi hiç bir belirtisi olmayan varmı ? Tam 40haftalik olduk. Sancimda acilmamda yok. 🤨 Stres bastı. Normal olsun çok istiyorum. Bu stresle nasıl başa çıkılır???? Uyumayanlar burda miiii
Foto03 mervetopal canım ben şuan 40+1 oldum dün kontrolüm vardı hiç belirti olmadı dediğin gibi doktor 2 cm açılma var dedi ve 130 sancım çıktı ben hissetmiyordum neyse eve geldim dinlendim sonra yürüyüşe çıktık egzersiz yaptım squat dans sıcak su hurma bunları yaptık ve nişanım geldi 1 saat önce bekliyorum bakalım 🥰 yani biranda başladı hepsi
Tugbasentrk12 mervetopal doğum 41 haftaya cıktı diye biliyorum rabbimin takdiri hayırlısıyla al kucağına bende biran önce yavruma kavuşmak istiyorumm🤲😍😍
mervetopal azizeguneyy bekletiyor hala. Normal olsun diye bekliyorum bende o yüzden strese girdim. Doğmayacak mi diye 😧
ozgearas Ayni durumdayiz. 39+2. Bugun doktor kontrolum vardi ve ne sanci ne de acilma var. Bekleyecegiz bakalim ,saglikli gelsin bebislerimiz
mervetopal Tugbasentrk12 amin Allah razı olsun canm. Sağlıkla normal yolla gelsin de başka birşey istemiyorum