ramazantugce Nur55 benimde yarin kontrolüm var ordanda acile giricem direk ınş ayaklanirim ya başım fena ağrıyor boğazım şişmiş birde 20lik disim azdi saolsun eksiğim yok gibi 😣😣😥😥
ramazantugce Akyokus bugün 3. Günümüz ama banamisin demiyor valla nane limon ihlamur hiç fayda yok ya