littleangel busraaydnnn ben de öyleyim bugün🤦♀️ 39+5 iz çok fena bel ağrım oluyor bir süre geçiyor ama tekrar başlıyor 🤷♀️ Doğum belirtisi mi acaba kızlar ?
azizeguneyy busraaydnnn Eğer ağrı belinizden kasıklarınıza doğru iniyorsa ve bu ağrı sürekli kendini tekrar ediyorsa gerçek doğum sancılarıdır. Ama uzandığınızda pozisyon değiştirdiğinizde ağrı geçiyorsa yalancı sancıdır.
Byz Bizde 38+2 felaket bel kalça ağrısı oluyor ama neyin belirtisi bilmiyorum bazen oluyorkı adım atamaz halde oluyorum
busraaydnnn azizeguneyy ya kasıklarım da hissetmiyorum suanlik ama bebek de çok kasılıyor bakalım ilerleyen saatlerde neler olucak 🙄