Glpri Arkadaşlar 37 haftalık gebeyim ama özel sevgi hastanesine gidiyorum . Balikesir Atatürk devlet hastanesinde normal doğumun çok iyi olduğunu söylüyorlar kontrollere giden dogum yapam var mı dogum için bi karar vermem gerekli
Oyku10- Glpri eğer daha önce gitmediyseniz sizi ancak acilden giriş yaparsanız kabul edebilirler. Bazı doktorlar çünkü kabul etmiyor haftası ilerlemiş hamileleri