Yenihamile11 yapıyorlar kilo tansiyon kontrolü, yukarda da tek bırakmazlar zaten bebek küvözleriyle fln yanyana hemen doğumhane
sürekli ebeler girip çıkıyor
ben doğum yaptığımda yan odada sancılı kadın vardı ebeler hep yapmaso gerekenleri söyledi
büyük tuvalet isteği gelince hemen söyle doktorun gelicek dediler , sonra agavni hn gelip yaptıedı doğumu
ben geçen yıl 4600e zorunlu sezaryen oldum bu yıl sormadım fiyatları