Ben 40. Haftayım 41 de yatışım yapılacak büyük ihtimalle ve kızım birazcık iri bir bebek kendi sancımla doğuma gitmek istiyorum ama ne sancım var ne nişanım geldi bir belirti yok aynı durumu yaşayan var mı... Doğumun başlaması için önerisi olan artık beklemek istemiyorum 🤦🏻♀️😅