Yusufpoyraz Benim ilk dogumum normaldi, 7 sene sonra ikinciyi istedik ama bu sefer zorunlu sezeryan olacak. Arastirdigim kadariyla en onemli sey depend. Dikisleri dusunerek; yuksek bel ve bol ic camasiri ve rahat olmasina ragmen alt-ust takim yerine gecelik. Bebek ememezse veya sut hemen gelmezse diye biberon. Gogus catlagini onlemek icin krem ve koruyucu kalkan. Bir de korse diyorlar, dikisleri sabitledigi icin cikarken daha az aciyla hareket ediliyormus ama bence o eve gecince de olur. Sut arttirici mommilk vb gibi urunler, mumkunse hosaf. Bir de bircok kisi narkozu atmak icin ozellikle kahve yazmis ama kafeinsiz belki. Bebege sutle gecmez mi? Ben spinal olacagim.