İyi akşamlar.
benim ikinci gebeliğimi yasiyorum. İlk gebeliğimde sezerjan olmustum bu gebelikte’se plasentam ön duvarda dedi doktor. Bazi riskleri varmis, mesela plasenta Allah korusun dikişlerimin içine girip orya yapisip büyümeye başlayabilirmiş.
bu duruma karsilasan varmi? İkinci gebelikte sezerjandan sonra gebe kalan ve plasenta ön duvarda olan, nasil geçti gebeliğiniz ?