Herkese iyi geceler mart ayında hamile kalmıştım. Boş gebelik olduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım. Kendi isteğimizle şimdiye kadar korunduk. Son adet tarihim 15 aralık ve artık bi bebek istiyoruz. Kısmetse ocağı bekleyeceğim :)) benimle birlikte yeni bebek düşünen arkadaşlarla beklemek istedim. Birbirimize destek oluruz :) Macera yeni başlıyor🥰