kızlarrr 3 gebelıg ım 38 haftamdaym ocak 10 dogum 3aydır erkek kardesım bizimle kalıyor ailem ılcede de ben ilde oda burda calısıyor basta ben ev tutma zsten asgari ucret bizde kal dedim babamda calısmıyor evede yardımı oluyor sayılır ama dogum YAKLASTIKCA bı bunaldım yoruldum vardiyalı calısıyor bız yemek yedikten sonra geliyor ona ayrı sofra vs derken bunalıyorum arkasını topla yatagını topla bıde bızden sonra uyuyor bısey de diyemiyorum sonucta ben kal dedim ama dogumdan sonra emzirme vs rahat olamıyacm ama gıtte dıyemem bu bunalım dogumdan sonra gecer ıns yoksa okdr geriliyorum kı ona da yansıyor sonra da uzuluyorum cok napıcam bılmıyorum