EbruIrmakAhmet Evet canım doktorumuz cinsiyet partisi yapacağımızı bildiği için söyledi hatta sonra tekrar gittim emin olmasam söylemezdim zaten dedi. 😅 Yok gereksiz almıyorum zaten Haziran’da doğacağı için Allah’ın izniyle, hepsini ona göre alıyorum.