Dygumzlm Herkese merhaba ben 16 haftalık hamileyim be doktorum bebeğimin eşinin önde olduğunu söyledi acaba bu durumu yaşayan başka hamile arkadaşlarımız var mı? Herhangi bir düzelme oldu mu ?